
Po prvi put u istoriji kluba, novi domaći dres Manchester Cityja za sezonu 2025/26 poseduje poznatu dijagonalnu šaru – dizajn koji je ranije bio karakterističan za gostujuće dresove „Građana“.
Nova verzija dresa kombinuje prepoznatljivu nebesko plavu boju sa modernizovanom belom dijagonalnom linijom, stvorenu za novu generaciju navijača.
Šara se prvi put pojavila na dresovima 1970-ih godina, a nosili su je znameniti klupski igrači kao što su Mike Summerbee, Colin Bell, Francis Lee i Tony Book. Do sada je krasila gostujuće dresove, ali će sada po prvi put biti deo i domaće opreme.
Ovaj dres simbolično spaja prošlost i budućnost, odajući počast klupskoj tradiciji i osvajajući nova srca navijača širom sveta.
Uz lansiranje dresa, snimljen je i poseban promotivni film, pod režijom Glenna Kitsona, koji prikazuje duh zajednice i strast navijača.
Film prikazuje mnoge klupske igrače kao što su Erling Haaland, Manuel Akanji, Oscar Bobb i Alex Greenwood, dok glavnu ulogu igra legendarni John Thompson (The Fast Show, Cold Feet), koji vodi neobičan talent show.
Film je snimljen u prostorijama Clayton Official Supporters Cluba, blizu stadiona Etihad, i predstavlja omaž zajedništvu, fudbalu i jednostavnim životnim radostima – onome što znači biti navijač Manchester Cityja.
Marco Mueller, viši direktor odjela sportske opreme u kompaniji PUMA, govorio je o inovacijama Građana.
“Uzbuđeni smo što kultnu šaru, poznatu s gostujućih dana iz prošlosti, po prvi put donosimo na domaći dres. Ovo je snažna poveznica između različitih generacija City navijača”, navodi se na zvaničnoj stranici Građana.