
Iz La Lige su posumnjali na nešto neispravno u procesu zahvaljujući kojem je Barselona uspela da obezbedi prihode kojima su osigurali ponovne registracije Danija Olma i Paua Viktora ranije ove zime. Radi se o dogovoru prema kojem su Katalonci prodali deo VIP mesta na “Spotify Kamp Nou”. U vezi s tim, liga je obavestila Vrhovni sportski sud Španije.
“El Konfidensijal” otkriva da je jabuka razdora telekomunikaciona kompanija New Era Visionary Group. Na dokumentima, ona je kupila deo tih mesta za 28 miliona evra. Međutim, La Liga sumnja da je ta firma gotovo sigurno stvorena od strane kluba i da je iskorišćena fiktivno sa ciljem zaobilaženja pravila.
New Era Visionary Group je osnovana u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, a njen glavni izvršni direktor je Moldavac Ruslan Birladeanu. Kompanija je otvorila kancelariju u Španiji u junu 2024. godine sa skromnim kapitalom od samo 3.000 evra. Bez obzira na to, samo nekoliko meseci kasnije, New Era Visionary Group dobija — bez konkursa — projekat za mrežnu infrastrukturu novog “Kamp Noua”, uprkos činjenici da Orange obezbeđuje tehnologiju i postavljanje mreže.
Zvanično, Barselona je navedena kao jedini klijent kompanije.
S druge strane, zvanično “blaugranas” ne otkrivaju kojim firmama su prodali VIP mesta. Ipak, La Liga je uspela da pronađe imena kupaca, među kojima je i sporni New Era Visionary Group.