
Hronično bušan budžet Barselone biće popunjen ne malom sumom novca koja će stići sa računa… Demokratske Republike Kongo.
Kontroverzni predsednik Barse Đoan Laporta nastavlja da se snalazi kako zna i ume u periodu kada se klub nalazi u ozbiljnim dugovima, a sredstva moraju da se odvajaju i za izgradnju novog „Nou kampa“.
Agencija „Reuters“ objavila je priču o tome da će vlasti ove afričke države potrošiti 40 miliona evra za reklamu koja će se pojaviti na delovima opreme fudbalera i fudbalerki Barse, ali ne dresovima. Slogan koji promoviše turističke kapacitete ove ogromne zemlje s nestvarnom prirodom pojavljivaće se na crveno-plavoj opremi naredne četiri sezone.
Publika će ovu reklami moći da vidi na snimcima i fotkama s treninga, kao i na zagrevanju pred utakmice, s obzirom da će naglasak biti na majicama za trening. Barselona nije prvi klub koji je postigao ovakav dogovor s Kongom, Monako i Milan imaju slična sponzorstva, ali za manje sume novca.
Barselona je nedavno produžila ugovor s kompanijom „Nike“ do 2038. godine prema kojem će zarađivati najmanje 120 miliona evra godišnje. Kompanija „Spotify“ plaća 70 miliona evra za mesto na grudima tog istog dresa, što znači da „Blaugrana“ ima skoro 190 miliona evra prihoda godišnje samo iz te dve saradnje.
Kongo je to zaokružio na 200, a gde su prodati dresovi i ostali oficijelni klupski proizvodi, ulaznice, TV prava, premije i bonusi od rezultata u takmičenjima, itd.