
NAPADAČ Paris Saint-Germaina, Ousmane Dembele, odigrao je ključnu ulogu u prošlosezonskom pohodu francuskog diva na čak četiri trofeja. Sa 35 postignutih golova i 16 asistencija, bio je pokretačka snaga ekipe Luisa Enriquea na putu do istorijskog, prvog naslova Lige šampiona.
Zahvaljujući impresivnoj sezoni, Dembele, jedan od 15 igrača kojima je Lionel Messi još 2020. predvideo blistavu budućnost, danas se smatra jednim od glavnih favorita za osvajanje Zlatne lopte. Bio je to dug put, ali retki bi se iznenadili da baš on podigne prestižni trofej na ceremoniji u Parizu kasnije ovog meseca.
U trci su i tinejdžerska senzacija Lamine Yamal i Liverpoolov Mohamed Salah, ali izgleda da neke PR agencije ulažu dodatne napore kako bi osigurale da Dembele ne ostane u njihovoj senci. Ipak, autentičnost e-maila koji je procurio u javnost, a koji ide u prilog 28-godišnjem Francuzu, još uvek nije potvrđena.
Celu priču pokrenuo je Neal Gardner, australijski tvorac fudbalskog sadržaja kojeg na X-u prati više od 120.000 ljudi. On tvrdi da ga je kontaktirala neimenovana agencija sa predlogom vezanim za Dembeleovu kandidaturu. U e-mailu je predloženo da objavi tri “pažljivo osmišljena tvita nedeljno tokom mesec dana koji bi isticali njegove nastupe, uticaj i celokupni slučaj za ovo priznanje.”
Ipak, autentičnost ove navodne kampanje ostaje upitna, pogotovo jer je glasanje za najprestižniju individualnu fudbalsku nagradu završeno pre nekoliko nedelja. Gardner nije otkrio ime PR agencije niti tačno vreme kada je ponudu dobio, ali tvrdi da je odbio novac kako bi razotkrio moguću korupciju.
“Nedavno mi se obratila PR agencija da vodim PLAĆENU kampanju u korist Dembeleove kandidature za Zlatnu loptu. Ne znam ko to finansira, ali mislim da je to apsolutno smešno i morao sam podići svest o tome”, napisao je u svojoj objavi.